Skolfotona, Noblesse & locktång

Hej hej hallå! Nu var det ett bra tag sen igen. Det är lördag och här sitter jag i en tröja och duntofflor. Den första veckan efter lovet är avklarad. Den har gått relativt snabbt och vi har inte haft ett ända prov, SKÖNT! I veckan fick jag "äntligen" mina skol foton. Jag har väntat på dom i nio veckor nu. Vi tog dom första veckan efter sommarlovet. Det är bra att dom där företagen är speedade, hm? Nästan alla andra i hela Nynäs fick sina för två veckor sedan. Men som vanligt så antar jag att dom tappade bort min lapp efter som jag ligger längst bak med tanke på att mitt efternamn är Ödmark. Lite smått irriterande måste jag erkänna! Som vanligt så är jag verkligen inte nöjd, varken med gruppfotot eller enfotot. Man blir lika besviken varje gång! I veckan hämtade vi också upp våran nya familjemedlem (en bengalkatt). Jag har döpt henne till Noblesse och hon är redan våran lilla guldklimp!
Idag har jag planer på att jag ska locka mitt hår. Det var länge sen jag hade någon annan frisyr än plattat eller uppsatt. Det kan vara roligt eftersom att det finns en liten tanke på att vi ska fira Alexanders 15års dag idag. Han fyller inte år förns på Tisdag men varför inte fira det i förskott? Det blir säkert en mysig middag eller nått annat roligt! Ni får ha det så bra, Pusspuss!
  
1. Skolfotot 2007
2. Nya familjemedlemen "Noblesse"
3. Förra gången jag lockade håret. Januari 07

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0