Så trött !!!

Det är nästan så att jag vill böjja mig ner och gråta över alla matte och fysik papper! Har hållt på och sammanfattat en text om universum i en evighet. & nu måste jag lära mig det också, ännu värre! Känner sån jävla press nu eftersom jag vet att jag måste få bra på matte provet eftersom att det är mitt svåraste ämne, visst jag har G men... Sen så vill jag få bra på fysik provet också eftersom jag känner att jag presterat riktigt bra på lektionerna så provet ska inte få sänka betyget. Det är ju ändå snart julavslutning och då står man ju där med sina första betyg!

Gjorde nyss en smoothie för att lugna ner mig samtidigt som jag la mig bekvämt i soffan för att kolla på tidigare efterlängtade room serivice. Men efterlängtan ändrades efter att jag såg att det var paret schulman som dom var hemma hos idag. Jag och mamma som trodde att det skulle vara hemma hos Emma Andersson och Zäta ! Men nehe... Nu måste jag forsätta plugga. Jag skulle gärna vilja se Top model klockan 21.00. Får se hur det blir med det. Vill bara lägga mig ner och sova så att det kan bli en ny och bättre dag. Är helt slut ! Ska det verkligen vara såhär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0