ONSDAG

Hallådär gott folk! Kom ganska nydligen hem från skolan. Vi avslutade dagen med en lucia träning, trevligt värre! Alla tjatar om att dom vill höra min låt. Det glädjer mig att alla är så nyfikna ! Men som Rolle säger, "det bästa väntar vi med till sist". Det var lite gulligt sagt! Själv tycker jag att det finns många andra som är mycket bättre. Fick tillbaka min novell som  jag skrev för ett par veckor sen. Är inte så nöjd att jag hoppades att jag skulle bli,  tyvärr. Jag fick VG/MVG, men man får väll vara nöjd med det! Imorgon är det två prov som gäller. Ska alldeles strax sätta mig ner och börja plugga. Senare på kvällen (imorgon) ska jag, min musiklärare (Rolle), spanska lärare (Mauri), Erika, Sandra, Elin, Björn, Alex och ett par till först äta pizza i vår lilla förort och sedan åka vidare till globen eller hovet och kolla på ishockey , yeah! Djurgården-Modo. Pinsamt nog vet jag faktiskt inte vad jag ska hejja på! Det får väll bli dom som vinner eftersom att jag igentligen är Färjestadare och hammarbyare, hehe!

'
image141
Märkte att jag inte lagt upp någon bild på mig på länge ! Här får ni en som är tagen i Oktober...

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Jag är också färjestadare :D och djurgårdare ;)

2007-11-28 @ 16:32:11
URL: http://www.alxndra.blogg.se
Postat av: Sofie

Haha, härligt ! ;)

2007-11-28 @ 21:51:07
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0