Nytt nagellack behövs!

Min värsta ovana är att jag biter på naglarna! I sommras så hade jag över förväntan slutat med det och under hela sommarlovet var det det värsta jag kunde tänka mig. Jag älskade mina långa och ovana naglar! Men när skolan och stressen började igen blev det konstigt nog min drog. Det blir så när jag är stressad! Nu ska jag skärpa mig igen... Jag funderar på till en början att köpa ett par lösnaglar och fila ner till en naturlig längd. Depend har ett bra utbud på lösnaglar har jag märkt. Sedan ska jag pimpa dom med någon läcker höstfärg. Någon "sorbet röd" eller någon mörk lila tror jag att det blir. Antagligen i mitt favorit märke Essie eller den billigare varianten Depend.

                      
image112

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0