Middle of the night

Jag vet att klockan är över 12 slaget (00.37) men jag kommer ändå skriva som att det jag skriver har hänt "idag", bara så att ni inte blir förvirrade helt i onödan. Lugn dag! Jag började med att ta mig en sovmorgon. När jag kom till skolan hade vi på schemat "naturkonst". Det låter inte så intresant och det var inte så intresant. Som tur var hade jag blivit ner kallad till Rolle (musikläraren) vid 11 snåret så jag gick dit och sjöng på min egna låt. Är riktigt nöjd faktiskt! Efter en lunch med lax så väntades disco på fritidsgården. Hade varit ganska negativ till hur det skulle vara där nere. Men efter att några manliga lärare gick upp på dansgolvet och visade egna intränade dans moves samtidigt som svarta solbrillor skymde deras ögon så ändrade jag inställning. Jag hoppas att jag senare ska kunna lägga upp en bild. Ikväll har jag vart med Oscar, Jesper och Elin. Vi har tagit det lugnt. Gick upp till Ica handlade lite gott. Sen var vi hemma hos mig, och när vi tröttnade på det gick vi trappan upp hem till Elin där vi pinsamt nog kollade på klassikern Pocahontas, haha! Nu ska jag sova, nattinatti !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0