Middag med vännerna

Hejsan hoppsan! Idag är det söndag. Jag sitter här och fifflar med bilder ifrån igår. Det blev middag hemma hos Pelle med vännerna för att fira Alexanders födelsedag som är på Tisdag. Pelle och Alex lagade mat till hela laget (Jag, Erika, Elin, Axel, Oscar, Victor, Isak, Simon, Alex och Pelle). Vi hade det jätte trevligt! Efter maten körde vi en omgång Twister. Det gick inte så bra med tanke på att jag hade ett par tajta stuprörs jeans på mig. Vi säger att det var orsaken iallafall, hehe! Efter spelade jag och Pelle "TP" mot Erika och Isak. Jag och Pelle vann såklart, båda gångerna! Vi hade det helt enkelt jätte trevligt. Sedan gick jag och Erika hem till henne där jag skulle sova över. Där var det fest och min syster var en av gästerna på festen. Vi gick och la oss ganska tidigt efter att alla hade gått och somnade utan att säga godnatt...

Juste, jag lockade faktiskt håret igår! Här ska ni få lite bilder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0