Julen närmar sig

Precis som överskriften lyder så närmar sig julen. I skolan håller vi på och planerar upp den traditionella Lucia showen, utanför fönstret blir kylan värre och värre, snön smyger sig sakta fram, pepparkakor och lussebullar börjar synas i affärerna och smaken av julmust har redan träffat smaklökarna ett flertal gånger! Imorse när jag vaknade ganska tidigt och inte ville väcka Erika tog jag upp min kalender. Jag bläddrade fram och tittade efter hur det såg ut i juletiden. Det är mycket inbokat! Jag ska på julgala, tre dagars kryssning till Tallin, Firande med Morgan och Kamilla, Firande med pappa, middag på juldagen och sedan nyårsafton.  Ja, det är mycket som händer helt enkelt! Jag började fundera, vad ska jag ha på mig alla dessa tillfällen? Nu har jag som alltid hittat någonting som jag inte kan få nog av. Jag har förälskat mig i en klänning som jag hoppas ska kunna komma med posten inom kort. Den kostade en slant så jag får se när jag tar tillfälle i akt att beställa den. Men ni ska iallafall få en titt på min nya förälskelse! Även fast röd är julens färg tror jag att det lutar åt det svarta hållet. Vad tycker ni?
image132Pleat Front Tiered Prom Dress

Kommentarer
Postat av: Amanda

jo, den svarta e nog finare, och passar kanske mer.. vart kommer den ifrn ?

2007-11-13 @ 16:08:57
Postat av: Sofie

Aa, det blir nog faktiskt den svarta. Jag funderar på att ha ett par röda pumps till så blir det lite mer "juligt"! Den kommer ifrån en hemsida från Amerika tror jag. Det är min mamma som håller reda på vad den kommer ifrån.

2007-11-13 @ 16:28:12
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0