ISHOCKEY

Wohoooo, vilket drag! Kom nydligen hem från stan. Har varit & kollat på hockey matchen (Djurgården-Modo). Oleoleoleole !! Djurgården vann med 4-2. Jag vet att det är mot "reglerna", men jag och Rolle hoppade lite emellan vilka vi hejjade på. Men vi skrek och applåderade må ni tro! Men i slutet så hejjade vi iallafall på Djurgården och det gjorde vi ju rätt i. Ditresan var en rolig upplevelse. Jag och massa andra åkte i Rolles bil. Det var som vanligt mig som man hörde mest och det var mig alla var mest trötta på, hihi! På hemvägen åkte jag med Mauri och alla andra grabbar. Nu ska jag sätta mig och plugga in ett par ord i svenska som vi har förhör på imorgon. Vet ni vad temporär, sekundär, pekokal betyder tex? Hm.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0