"I´m so excited"

Förlåt för att jag inte skrev något inlägg igår. Blev kvar en timme extra i skolan igår eftersom 8ab gjorde SO prov. Jag vet inte riktigt hur det gick. Får hoppas på det bästa! Igår så hade lärarna lyckats hitta på en rolig "hälso vecka aktivitet". Det kom ungefär 6 estet elever och lärde hela klassen en dans, korigraferad utav dom själva. Det var en rolig showdans till låten "i´m so excited". Dom gjorde mig så inspirerad så jag funderar på att börja gå på dans lektioner efter nyår. Jag ska isåfall gå i en grupp som dansar jazz och street. Jazz låter lite aa, skumt eller vad man ska säga men det är som showdans. Lite sexigt och glatt och lite aa, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Sen berättade även en av eleverna om en audition som skulle hållas om ett tag för en liten grupp som eventuellt skulle vara med och dansa på en barngala. Jag kan inte beskriva hur intreserad jag är ! Så det kankse kan bli någonting.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0