Gårdagen, Fredag

Hej alla morgon pigga. Eller aa, det är ju faktiskt Lördag eftermiddag nu. Igår åkte jag, syster och Edgar med tåget till Årstaberg där Morgan hämtade upp oss. Sedan åkte vi mot Gullmarsplan för att hämta upp Kamilla. Vi skulle åka till IKEA. Jag och Emily hanlade lite möbler och så hem till Nynäshamn medans Mogge och Kamilla hanlade till deras lägenhet. Mysigt mysigt! Är grymt sugen på att göra om mitt rum, får ta och göra det snart. Men tyvärr är det så att det står andra rum på listan före så jag får nog vänta ett tag! Blev middag på Pizza hut och jag åt en nyckelhålsmärkt pizza. Smakade faktiskt riktigt bra! Surt att Daniel åkte ut ur Idol föresten. Jag vet att det säkert är halva befolkningen som talar emot mig nu men jag ville faktiskt att Amanda skulle åka! Juste igår gjorde jag ett engelska prov sista lektionen, kändes hm sådär! får se på resultatet sen om hur det blev. Fick även tillbaka mitt arbete om en sjöfarare i SO (Marco Polo) Gick skit bra! Är riktigt nöjd! Fick beröm från Christian. Han sa att det var riktigt imponerande för en elev som bara gick i åttan, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0