dålig start på veckan...

Dags för en ny vecka. Kändes som att jag var redo efter en ganska slapp och mysig helg. Tillomed när pappa berättade att enligt horoskop skulle det vara en toppen vecka för alla tvillingarna, var det lättare att ha ett leende på Söndagen. Men när jag vaknade imorse vid 4 och inte kunde somna om vände turen. Allt var ett helvete. Huvudet dunkade och jag kunde verkligen inte sova. Det blev en dag hemma från skolan där sömnen fick göra jobbet! Känns bättre nu efter en massa vatten, huvudvärkstabletter, sömn och några avsnitt utav One tree hill. Tidig sänggång ikväll så att jag orkar gå upp imorgon bitti. Ska hinna duscha och göra min nya "morgon-rutin-grej". Cykla på motioncykeln i 20 minuter innan jag hoppar in i duschen! Men aja, nu ska jag sova. Godnatt alla söta varelser :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0