Dagens outfit

Imorse skrev jag ett inlägg som blev "verklighet". Jag gick hem till min älskade vän Michelle som jag har känt sedan 1997, she´s like a sister to me! Hon är riktig baddare på sånt där! Hennes mamma är frisör så hon har ett par dolda talanger inom yrket. Jag är faktiskt riktigt nöjd! Jag har inte riktigt fått en bra bild på hur det ser ut ännu. Men ni ska få se en bild på dagens enkla outfit istället. På bilden får ni även en smygtitt på hur luggen ser ut. Ha en mysig lördagkväll! Pusspuss


image136

Kommentarer
Postat av: linda

vart e jeansen ifrn?

2007-11-19 @ 14:54:59
Postat av: Sofie

Linda: Det är ett par gamla jeans ifrån Vero moda. Jag har sytt in dom till stuprörs jeans (:

2007-11-19 @ 16:57:22
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0