back on track

Hejsan hoppsan! Nu är jag tillbaka. Lovet bara svischar förbi och man hinner inte med allting man velat göra. Hade tänkt att träffa massa vänner men nu har jag insett att jag inte kommer hinna det... Det är lite trist! Snart är det dags för skolstart igen. Då ska det läggas in extra mycket ved i spisen eftersom att jag kommer stå med mitt första betyg i jul. Det är "bara" åtta veckor kvar...

Igår åkte jag, Elin och Erika hem till mig inne i stan. Vi tog fem tåget ifrån Nynäs och var hemma runt 6 inne i stan. Vi satte igång och lagade lite mat som blev pasta sallad med kyckling, gott! Sen satt vi kvar ett tag vid matbordet och sen satte vi oss i soffan och glodde på "Idol" tills Mogge och Kamilla kom hem. Morgan ville dansa och tvingade upp oss att börja dansa, men vi var inte så villiga. Haha! Det blev en tidig sänggång och jag och Elin låg och trängdes i soffan. Vi fick skjuss hem idag utav Mogge. Han skulle ut på Torö och tända ett ljus till sin döda farfar. Jag och mamma funderar på att ta oss upp till kyrkogården och tända ett ljus för Felicia (lillasyster)...Ikväll vet jag inte vad som ska hittas på. Får höra av mig om vad som hände! Ha det bra, pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0