ÄNTLIGEN FREDAG

Jag trodde inte att man kunde vara så slutkörd som jag är just nu ! Är så trött och slut att jag bara vill lägga mig ner och somna med tårar. Dagen började med ett svenska förhör på ett par ord. YES jag fick alla rätt ! Dagen har varit ganska lugn förutom sista lektionen på gympan där vi körde i temat "styrka". PUUUHH vad jobbigt det var! Antagligen varför jag är helt slut. Pappa kom och hämtade mig efteråt och körde ner mig till lindex där jag köpte face&hair "maskar", tittade även in på ICA och handlade till min blivande hallon smoothie som jag ska göra nu. Kanske skriver ett inlägg efter jag har gjort mig pigg och fräsch på nytt! haha. Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0