Våffeldagen

Idag är det våffeldagen. Jag och pappa firade det med att äta våfflor till lunch. gott! man ska inte äta för många eller det för ofta bara. Det ska vara så att man längtar till det. Med tanke på att längta. Jag längtar otroligt mycket efter att få träffa Patrik. Han har vart på fotbollsläger i helgen. Jag har inte träffat honom sedan i Torsdags men vi pratar om att träffas på Tisdag. Det blir nog en Söndag i myskläder idag. Lite slapp framför TV:n och så. "OC"  är det ikväll så det ska jag sitta och kolla på. Sen så tar jag fram mina "Sex and the city" boxar och myser framför ett tag. ät inte våffler tills ni spricker nu. pusshej!
                        image4


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0