tisdag onsdag & tordag

Hej igen. Nu har jag inte skrivit på ett tag så nu tänkte jag berätta vad jag har haft för mig. I Tisdags så åkte jag in till stockholm med sällskapet syster , therese och michelle. Dom skulle invistera sig balklänningar medans jag skulle lämna tillbaka min Red label skinnjacka. Jag gick runt tillsammans med dom ett tag tills Patrik kom in och jag var med honom istället. Vi gick och lämnade tillbaka jackan och grabbarna på Carlings vart helt frågande.
-ska du lämna tillbaka den här ursnygga jackan?! är du inte nöjd? Men dom var trevliga och allt gick enligt min plan. Jag kom ut med pengar istället för jackan. Nu skulle jag bara hitta en ny jacka. Vi gick in på Glitter där jag hanlade nya pärlörhängen mina förra var helt utslitna. Sen så gick vi in på HM och jag blev förälskad i en "made by Madonna" jacka! en i vitt siden som jag bara var tvungen att ha så jag köpte mig den för 498 kr. Den är verkligen as ball. Lyckat köp! Jag skulle igentligen kollat efter ett par skor också men det ska jag åka in imorgon (fredag) och göra istället tillsammans med Erika. Patrik handlade jeans och en tröja också. När vi var klara med shoppingen så gjorde vi en favorit i repris. vi köpte glass och gick till stömkajen och hade det mysigt. Det var lite kallt men vi värmde varandra. Jag åt en solero glass "exotic", jätte god och sommrig! Och så kommer vi till Onsdagen då gick jag i skolan där det hände massa saker till min systers vän och en lärare så jag hjälpte till och stöttade henne. Sen så var jag och Erika nere och cyklade runt i hamnen. Skönt att det snart är sommar. Jag bara älskar heta sommarnätter. Torsdag idag asså. Jag gick självklart i skolan där jag inte hade så ansträngande lektioner idag ett par lärare var sjuka så att det vart inget seriöst och på spanskan så gick alla 7:or till stadsparken och vart bjudna på glass i vårsolen. Jag och mia ska snart träffas och hitta på någonting. Kankse åka ner till hamnen vi också. Imorgon ska jag försöka att skriva om jag hittat nånting inne i stan. Puss så länge!
                                                 image8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0