skinnjacks problem

och så var det lördag. efter en jobbig natt utan pojkvännen så vaknade jag av att mobilen ringde mig i örat. jag skulle göra mig iordning för att åka in till stan. efter en onöjd make up och halv danna kläder satt jag helt plötsligt på tåget där det var rörigt och jag vart på dåligt humör. jag klev av i älvsjö där jag vart hämtad med bil. jag och morgan åkte till kista galleria för att starta letandet efter en skinnjacka. vart jag än gick så var det folk som bärde dom heta jackorna. men jag hittade verkligen inga snygga i affärerna efter en besvikelse så gick vi och åt en bit mat. jag åt lite spanskt , paella fick det bli. smarrigt! efter ungefär 2 timmar i kista så tröttnade vi och bestämmde oss för att åka in mot söder och kolla vidare där. lyckat eller inte? efter några turer i onödiga affärer så gick jag in på carlings och hittade en snygg skinnjacka. jag testade och det var svårt att välja mellan svart och brun. men till sist så vart det brun eftersom att jag nästan bara har svarta jackor. hur som helst så köpte jag den där skinnjackan och var glad. ett tag! sen så kände jag mig lite onöjd på nått sätt. jag kollade på färgen i dags ljuset och det var en annorlunda brun färg som jag inte riktigt var nöjd med. jackan är i märket "red label" och kostade 1199 kronor.
därför vet jag inte nu hur jag ska göra. om jag ska åka in inom 7 dagar och byta till en svart eller kanske lämna tillbaka den och invistera en massa andra sköna vår prylar. det är ett svårt val. jag får ta någon dag och tänka på det. godnatt ha det bra ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0