Ny vecka & det är vår!

Nu är det en ny vecka med nya möjligheter. Skön stämmning i skolan och en ny lärare kom idag på ingång.  Hon verkar vara en riktig pingla. Det ska bli roligt att lära sig engelska av henne. Efter skolan åkte jag in mot stan för att äntilgen få träffa Patrik efter en lidande helg utan honom. Det var så himmla skönt att se honom igen. Vi gick och åt glass i vårsolen. Vi satte oss i Kungsträdgården där det var massa folk som njöt av solen. Härligt att se solbrillorna på folk igen efter en hemsk vinter. Efter en stund i Kungsträdgården rörde vi oss ner mot Strömkajen. Där är det bara för mysigt. Vi satte oss vid  vattnet och mös och bara hade det bra. Skönt när solen bränner lite lätt i annsiktet, Då känns det att de är  vår. Efter kankse en timme vid vattnet så bestämmde vi oss för att gå därifrån. Vi gick upp mot NK och gallerian. Kollade runt lite i gallerian och jag började att tänka på min skinnjacka igen. Hur ska jag göra ? Men jag har tänkt efter nu jag tror att jag lämnar tillbaka den imorgon och satsar på en snygg vårkappa och ett par skor istället. Det är öppet köp i 3 dagar så jag har bara imorgon på mig. Så imorgon drar jag in till stan igen för lite shopping. Ska köpa nya örhängen också och kanske några andra prylar får se vad det blir.
Undra vad jag ska köpa för skor. Jag och putte gick och letade en massa och vi hittade några riktigt fina faktiskt. Ett par som jag hade tänkt att köpa från Vagabond var tydligen helt förbjudna att köpa för Patrik. Men dom är as heta! Men jag kanske ska följa hans förslag istället. Att satsa på ett par söta ballerina skor eller nånting. På bilden är det skorna som jag inte fick köpa för pojkvännen. Godnatt ! puss och kram
image6


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0