Tuesday

Hallå alla söta läsare! Känns som att den här veckan kommer gå väldigt segt och jag vet inte varför... Det blev en dag hemma för mig idag. Kan inte specifikera vad för sjuk jag var/är, men jag mår allmänt skit så! Det blir ingen skoldag imorgon heller. Hela familjen ska tydligen vara lediga. Vi ska åka in till Haninge och fixa pass. Vi ska på kryssning till Tallin 21-23 (shopping resa). Känns lite fånigt att behöva pass för att åka dit men sådana är reglerna och de är ju till för att följas, så. Vad har jag gjort idag då? Hm, absolut ingenting... Eller jag har legat i min säng och kollat klart på alla One tree hill boxar. Sen så gjorde jag en till ansikts mask pga att jag var uttråkad. Det har inte hänt mycket alls! Har passat på och pluggat lite också. Jag har två prov när jag kommer tillbaka till skolan på Torsdag. Känns lite jobbigt att min låt som jag ska sjunga på lucia inte änns är klar och vi ska börja ha konserter nästa vecka, oops. + att jag missar träningen imorgon eftersom att jag ska vara ledig. Det blir väll att jag och Rolle får träna exrtra mycket på kulturskolan eller nått. Det löser sig säkert! Om ni är intreserade av att komma och kolla så är det för vänner & föräldrar 12/12. Kan återkomma med tid. P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0