Torsdag

Nejmen hallåhallå! Här sitter jag med ett glas Loka & "paljetter klänningen" på mig. Har sytt om klänningen som jag köpte igår. Den var lite för stor (haha även fast det är strl 34), antagligen för att jag är så mini som Ida sa. Sen så har jag trollat så man ser formerna lite bättre, hihi. Dagen har varit helt okej. Gjorde två prov. Kändes ganska bra faktiskt! Jag och några andra brudar gick ner till musiksalen efter sista lektionen och övade lite till lucian. Käneds skit bra med min låt, jihuu. Jag, Naida, Vera och Sofia blev kvar med Rolle till 17.10. Den längsta dagen av hela våran vistelse på Via kom vi fram till. Nu ska jag plugga vidare på ett par ord som jag har förhör på i SV imorgon. Tex. Abdikera, delegera, expandera, desertera, abstrakt, emancipation... Ni märker själva, puuuh ! Puss&Kram


Kommentarer
Postat av: Minna

fan va bra du är på å blogga :) nu får ja fortsätta läsa :D

2007-12-09 @ 22:59:18
Postat av: Sofie

Minna: Tack sötnos! Enjoy

2007-12-16 @ 21:04:31
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0