Torsdag

Hejsan allihopa! Nu har jag slarvat med bloggningen igen, förlåt för det. Men nu är jag här och tänkte skriva lite om gårdagen och om mina julklappar ifall någon skulle vara intresserad. Jag börjar med gårdagen. Klockan ringde för första gången kl. 06.30 men jag snoozade till klockan 07.00. Anledningen till att jag gick upp så tidigt var för att jag , storasyster Emily & Therese åkte in till Stan och rotade bland kläder på mellandags rean. Alla invisterade rätt så mycket och det vart riktiga bra köp. Vi tog åtta tåget och var framme klockan 9. Sedan började shoppingen. Vi låg i ända till klockan 5. Puuh mina fötter var ganska döda. Senare på kvällen så gick jag och Elin till Pelle, men på vägen dit så träffade vi Anna och Josefine. Vi blev kvar och pratade med dom en rejäl stund, riktigt trevligt ! När vi väl kom hem till Pelle så kollade vi på en film som inte jag vart så speciellt förtjust i och somnade istället. Erika kom också dit efter en stund och det hela slutade med att hon sov över.

Med närmare eftertanke så tror jag att jag skriver om julklapparna i ett annat inlägg. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0