Torsdag-LUCIA

Julstämmnings faktorn höjjer och det gör mig så glad. Lite surt att det inte är någon snö på backen när det ändå är så sjukt kallt ute. Jag är ledsen för att jag inte har bloggat nå vidare aktivt den här veckan men jag skyller på allt tränande inför lucia. Min älskade skola har som vanligt haft den årliga lucia showen. Det gick jätte bra! Jag sjöng solo till en låt som jag & Rickard har skrivit texten till och Roland (musikläraren) och jag gjorde melodin tillsammans. Kändes som att hela släkten var och kollade, haha. En del vart tillomed blöta i ögonen och det gör mig jätte stolt och generad på samma gång. Dessutom så uppmuntras man så mycket när man får alla värdefulla komplimanger. "-Sofie, hon som hade skrivit en låt själv sjöng som en GUD!", "-Sofie var ju iallafall bäst på hela showen", "kvinnan sjunger ju som en gud, inte en enda ton satte hon fel". Aa, det finns inte så mycket mer att säga en ett tack! Men dagens framträdanden måste jag ju säga att jag är lite mindre nöjd med. Klantade bort det lite men aja, det får väll duga. Ville faktiskt helst att det skulle gå bra på gårdagens kvällsföreställningar och det gjorde det ju, så :) ! Nu är betygen satta och jag vet inte vad som kommer att hända i skolan imorgon och nästa vecka men det återstår att se. Spännande med allt som händer nu. Slut spurt ! Ha det bra sötisar. Ät inte lussebullar så att ni spricker. Puss

image159

Kommentarer
Postat av: Naliie

Du är ju grym på att sjunga :)

2007-12-14 @ 18:54:16
Postat av: Sofie

haha tack ! :)

2007-12-15 @ 10:25:54
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0