Tisdag

Julafton närmar sig med stora steg. Det är bara 6 dagar kvar nu, det är ganska skrämmande. Det känns inte som det brukar göra vid juletiden. Kanske är för att man börjar bli äldre...? Det blir en dag hemma från skolan idag också. Känner mig fortfarande inte kry nog för att kila iväg till skolan. Syster och hennes kompisar är också hemma idag så det kanske blir lite mer livat än vad det var igår iallafall. Tillbaka till julen. Är jag den ända som inte har köpt en ända julklapp? Det känns så meningslöst. Man får ju ändå pengarna av föräldrarna, ska man då gå och köpa saker till dom för de pengarna då? Helt värdo enligt mig. Jag ska åka på "jul-kryssning" till Tallin på Fredag. Där kanske man även kan invistera något fint till familjen. Får se hur det blir. Nu ska det lagas lunch! Puss

/ Sofie Helena Ödmark.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0