Sunday

Hallå hallå! Nu är jag tillbaka igen efter helgen. Det har inte hänt nått speciellt upphetsande. Tagit det lugnt. Igår var jag och Elin hemma hos Erika. Vi gjorde fruktsallad och sjöng singstar. Inte så mycket mer med det. Mysigt var det! Idag så vaknade jag till väckar klocka. Jag skulle upp för att följa med Erika och Elin till haninge där dom skulle hitta nått att ha på sig till morgon dagen. Mitt stora mål var donken, haha! När jag kom hem så somnade jag och vaknade inte förns det var dags för middag. Sen kände jag mig ganska uttråkad och fick Elin att följa med mig upp till affären där jag köpte hårfärg. Skulle ha färgat ikväll men det blir imorgon förmiddag istället. Just nu har jag tagit en paus från mitt O.C tittande. Jag är beroende. Jag kan se avsnitten hur många gånger som helst. Undrar när jag ska tröttna. Jag har börjat om från avsnitt ett men har kommit en bit nu. Spännande även fast man vet allt som händer! Ha det bra kompisar, puss puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0