Reslutatet från Lördagen.

Det började med en försenad taxi, suck. Vi blev lite sena till glögg minglet som hölls i Slussen. Det var trevligt men kyligt. Efter några minuter gick vi ombord på båten och skulle föra oss till Nacka strand. Båten var dekorerad i ljusslingor och julmusik spelades. När vi kom i land förstod vi att det väntades flera hundratals trapppor framför oss. Det var bara att börja & jag fick ondare och ondare i fötterna utav pumpsen som jag tillbringade kvällen i. Vi gick mot Nacka Factory där galan hölls. Det var massa folk och mingel i en korridor. Sedan blev vi följda utav en servitör till våra platser. Sedan var det bara att hämta massa mat för att sedan en lång stund hugga i. Det var smarrigt ! Vi satt och pratade en lång stund och sedan var det dags för att gå vidare till stora scenen. Artisterna började med att tillsammans sjunga en jullåt. Det var pampigt! Sen körde dom sina egna låtar.  Enligt mig var Linda Bengtzing & Markolioo BÄST. Linda sjöng "alla flickor" & "jag ljuger så bra", hon bjöd även på lite stripp haha. Markolioo körde "Ingen Sommar Utan Reggae", "Mera mål" & "åh rocka på". Härligt drag! Sedan körde dom även "värsta schlagern" tillsammans. Efter showen var det dags för efterfesten. Vi drog till kareoke baren. Anton Körberg och grabben i dom nya beck filmerna som Gunvald är så taskig mot var ledare. Jag var tyvärr inte på humör för att gå upp och sjunga med syster och Morgan gjorde. Haha! Kamilla & Åsa också. Dom hade det skit roligt. Dom sjöng Kärleken är evig. Och Anton tyckte dom var lite korkade i bollen, I think. Bäst av kareoke stunden var när Linus Wahlgren kom in och dom bestämde sig för att dansa och sjunga till Diggilo diggiley. Jag älskar Linus Wahlgren. Han ser bra ut, sjunger bra och är en typsikt svenk kille. Dom var jätte söta när dom dansade (ledarna och linus). Syster spelade in på mobilen, kankse kan lägga upp den senare. Nej nu ska jag gå och lägga mig. Pusss på er!

image160

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0