ONSDAG

Halloj mina vänner!
Det ska verkligen bli galet skönt med jul lov imorgon. Är så skol trött så att det inte är sant.
Kan inte påstå att det varit en ansträngande dag. Började 8.10 & gjorde ett SV prov. Det gick väll bra, får duga iallafall. Sen var det SO "lektion" där jag bara satt i datasalen och på mentorstiden behövde vi bara skriva loggbok. Efter lunch var det innebandy tunering. Det gick inte så bra för min klass men det är strångt att vi inte ger upp iallafall tycker jag. Modigt att gå upp där och lira tycker jag medans jag sitter brevid och skriker och hejjar när ingen lyssnar, hehe.

Efter skolan så gick jag hem, det var runt 4 tiden (eftersom att jag kollade klart på hela tuneringen). Vid sju så mötte jag upp Axel och sedan Pelle så smugglade Johanna in oss på kulturskolan för att se "Julton" (konsert). Den var inte så bra, jag orkade inte änns se klart på den. Jag ringde dit Björn och så stannade vi kvar allihopa, inklusive Erika också och busade lite i trappan, hm fråga mig inte varför... Är jätte trött efter en igentligen helt lugn dag. Ska sätta på en mysig film och somna till tänkte jag ! Ha det bra, godnatt! Pusspuss.

image164
Juste jag gjorde ett test nydligen. Skriv in ditt namn så får du veta om hur har varit snäll i år.
http://karolina.gq.nu/snall.html  )Kolla vilket sött svar jag fick !

Kommentarer
Postat av: anonym

prova ditt namn flera ggr så ska du se att dt inte blir samma svar hela tiden, det där är slumpartat, men du måste kanske stänga ner sidan i mellan gångerna.

2007-12-22 @ 21:32:47
Postat av: Sofie

Haha aa, jag vet! Det där är bara en kul grej ;)

2007-12-23 @ 17:14:25
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0