Monday

Hallå! Dagen började med att jag undrade varför inte min väckar klocka ringde. Den är helt knas och antagligen pajko. Men som tur va var klockan bara 7 så jag hann när jag skyndade mig lite. Skoldagen har vart galet lugn. Inga speciellt seriösa och ansträngande lektioner. På eftermiddagen var det helklass musik eftersom att krickan var borta (så de vart ingen hemkunskap). Vi kollade på en hemsk gamal nyhetssändning som var ca.22 år gamal som hanlade om svälten i Afrika som sedan gjorde så att det bildades massa härliga låtar och konserter. Grät när man såg nyhetssändningen om hur dom har det där borta. Det är så hemskt, går inte att beskriva. Direkt efter så var det dags för lucia träning. För första gången sjöng jag upp min låt för alla högstadie elever. Haha jag skakade loss kan man säga, REJÄLT. Får hoppas att det lugnar ner sig. Darrigt var det med bättre ska det bli! Ha det bra allihopa. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0