Mitt 2007

Tänkte göra en liten sammanfattning av mitt 2007

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Det gör man väll nästan varje dag? hihi

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade faktiskt inga, men det blir 2008

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, inte vad jag kommer på...

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej, skönt det!

5. Vilka länder besökte du?
När jag tänker efter tror jag att jag bara har varit i Sverige, suck!

  6. Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Kärleken och så vill jag har sol & värme.

7. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

23/2 & 29/7- Början & slutet...
Det finns massor jag alltid kommer att minnas mer eller mindre!

8. Vad var din största framgång 2007?
Skolan. Har satsat mycket på den!

9. Största misstaget?
Känns som att det blir misstag hela tiden, men snart är det ett nytt år! :)

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Sjuk har jag varit. Skadad också men inget allvarligt.

11. Bästa köpet?
Hm. Jag har ingen aning ! haha

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder helt klart.

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Lyckan som varade i 5 månader & vänner såklart !

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
"beautiful girl" & "put the blame on me" (heter den så?) hehe

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Både och!

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Visat mina känslor!

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Ingenting tror jag!

18. Hur tillbringade du julen?
Det gamla vanliga

19. Blev du kär i år?
Ja, 1 gång.

20. Hur många one night stands?
Haha..

21. Favoritprogram på TV?
O.C & One tree hill

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Ja!

23. Bästa boken du läste i år?
Har knappt läst i år.

24. Största musikaliska upptäckten?
Hmm...

25. Något du önskade dig och fick?
Masssa! :)

26. Något du önskade dig men inte fick?
Vi föralltid.

27. Årets bästa film?
Många bra filmer.

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Var med vänner & tog det lugnt !

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mycket ! Men det kommer fler år.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Personlig. Jag sätter aldrig på mig nått som jag inte tycker om.

31. Vad fick dig att må bra?
Vänner,kärlek & familj !

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Ingen .

33. Vem saknade du?
Det talar jag inte om.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Patrik & Ida. Dom träffade varandra också!


Kommentarer
Postat av: Ida

34. ångrar inte ett dugg att jag följde med dig till tratten hjärtat, det var årets bästa val helt klart. saknar det så sjukt mycket. puss på dig

2007-12-19 @ 12:19:38
URL: http://idahaha.blogg.se
Postat av: Sofie

Miss you too honey

2007-12-19 @ 16:48:34
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0