LOV

Vad härligt att det är lov nu. Inte för att jag riktigt har insett det ännu, men det kommer väll. Vi började 9.30 i kyrkan. Sjöngs lite & så. Helt okej faktiskt. När det kom till pris utdelningen av Novell skrivandet under terminen, började jag nästa gråta när dom först läste upp nomineringen och medelade att Sofie Ödmark kommit på andra plats. Ludde grattade mig så mycket att jag nästan började gråta. Jätte roligt var det ! Sen gick vi tillbaka till skolan där vi fick våra betyg. Är jätte nöjd, härligt! Men jag ska höjjas till det bästa i nästan alla ämnena nästa termin, haha (joke). När alla hade fått sina betyg bad vid Helené (vår mentor) att stanna kvar med oss tjejer, och det gjorde hon. Jag verkligen älskar henne! Hon stöttar oss igenom allt och är på våran sida vad det än handlar om, det är sååå underbart. Hon är som en extra mamma för oss allihopa. Hon fick en väl dekorerad blomma och jätte fina choklad hjärtan. Hon berättade att hon var jätte stolt för att vara mentor för oss tjejer och hon fick även fram - I LOOOOOVE YOU! Blev nästan tårögd.

Om det är någon som skulle undra vad jag har gjort ikväll så är det här en kort sammanfattning: Det började med att jag mötte Björn utanför Thai resturangen vi gick till Willy:s där Pelle väntade. Vi hyrde film, en gammal en vart det haha. Det blev "The ring". Vi gick hem till pelle och kollade på den och soffan förökades med fler folk. Vi blev hungriga och begav oss mot Al porto. Sen så gick jag och grabbarna hem till Pelle igen och kollade på en annan film. Haha den var ganska rolig faktiskt, "Little man", den var sevärd! Nej nu måste jag forsätta att packa inför min tripp till Tallin som blir av imorgon. Sov sött ! Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0