Lördag- Julgalan

Godmorgon allihopa! Kan inte direkt påstå att mitt sätt att vakna imorse var någon höjdare. Min syster ringde hem till pappa där jag låg fridfullt i i min säng. Hon påstod att det var dags att stiga upp eftersom att vi skulle ta ett tidigt tåg in mot stan. Jag protosterade & fick henne att ringa om en timme istället. När hon istället ringde vid 09:54 var det bara att stiga upp, suck. Gå hem till mamma och hoppa in i duschen. Nu är mystieriet vad jag ska ha på mig. Jag ska nämnligen på "Julgalan" i Nacka. Det ska bli jätte trevligt. Artister, julmat och efterfest. Sällskapet är Min syster, hennes fästman (Edgar " Edgurd"), Morgan och Kamilla. Jätte mysigt! Det ska bli jätte roligt att se på julshowen som artisterna ska ha. Eftersom att jag har vart med på en julshow i veckan ska det bli jätte roligt att även få se en. Artisterna är Sonja Andén, Linda Bengtzing, Tobbe trollkar, Markolioo, Andreas johnson, Arvingarna, Bounce, Linda Sundblad & E-type. Så det blir säkert PRIMA! Nej nu måste jag forsätta med mysteriet om vad jag ska ha på mig... Bilder ifrån kvällen kommer antagligen att läggas ut imorgon! Puss sålänge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0