Kan inte samla ord!

Precis som rubriken säger, "Kan inte samla ord" för hur underbar denna kvällen har varit! Har inte haft såhär roligt på länge. Inte nog med att Marie vann Idol och fick mig att börja gråta utav glädje, utan även under programets gång. Det var underbart! Vi hade det skit roligt. Vi skrek, vi gjorde plankat, vi åt chips, godis, popcorn, dipp & drack läsk. Riktig härlig girlpower. Det här kommer hända oftare. Nu ska jag återgå till Idol. Vilken ära det måste vara för dom att stå där och sjunga i Globen. Hur många som helst som röstade & det var ju så läskigt lika. Men Marie Picasso var verkligen värd det där guld regnet som föll över hennes blonda hår och super vackra silvriga klänning. Jag kan somsagt inte samla ord. Blev helt exalterad & jag är det fortfarande. GO MArie och hennes pappa! Puss på dom och kram på er andra!

image149

Jag verkligen älskar den här kvinnan & hennes röst !

Kommentarer
Postat av: Hanna

det var en underbar kväll!
måste bara göras om , det va sjukt kul och jätte bäst! :)

2007-12-08 @ 00:21:37
Postat av: Sofie

I agree !

2007-12-08 @ 13:10:07
URL: http://sofieodmark.blogg.se
Postat av: Nicole

Jag & Lisa såg det live i globen. Fy fasen vad Maries röst är grym, man ryser liksom. :)

2007-12-12 @ 08:04:52
Postat av: tsss

marie sög

2007-12-15 @ 00:03:50
Postat av: Sofie

Nicole: Aa Marie är sjukt bra! Hon var verkligen en värdig vinnare.

tsss: Nej det kan jag inte hålla med om. Amanda var också bra men hon var enligt mig ganska enformig i rösten. Marie var bäst ! :)

2007-12-15 @ 10:36:01
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0