Juldagen

Julafton är över och dags att gå vidare. Ska faktiskt bli skönt att lämna all mat från julborden bakom sig. Har tröttnat ganska rejält. Känner mig helt uppsvullen efter all mat så jag tror att det blir ett pass på motions cykeln lite senare. Blir troligen en visit i solariumet också, det skulle behövas. Lite prat om gårdagen kanske. Hoppas att ni hade en trevlig afton. Jag firade jul på det herliga gamla sättet. Man åker till Tungelsta där faster bor med sin familj. Vi fikade och pratade lite sen så åkte jag, pappa och syster hem till Nynäshamn igen där pappa droppade oss utanför mammas port. Sen så är det mat, kalle anka och paket öppning som väntar. Kvällen brukar vara jätte skön och jag gjorde som jag har gjort dom 2 senaste jularna med att bara ligga i min säng och kolla på en ny box av O.C som jag har fått. Nu har jag alla boxar. Synd att det inte finns fler avsnitt, buhu! Jag fick självklart mer än en O.C box, kan kankse skriva lite om julklapparna i ett senare inlägg. Nu ska jag kila iväg och sola! Måste få fart på den här sega dagen. Ha det bra. CYA, puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0