Godmorgon !

Usch såhär tidigt ska man igentligen inte behöva vakna första dagen på lovet. Men syster var tvungen att väcka mig eftersom att vi snart ska ut och fixa lite saker. Sen måste vi hem snabbt och göra oss iordning & jag måste packa, jag är så seeg. Vi åker in till stan runt halv 3 och kikar runt och växlar pengarna till en annan valuta. Sen måste vi till slussen och hoppa på "kryssnings fartyget" som ska föra oss till Tallin och julmarknaden. Ikväll blir det inte så mycket drag eftersom att vi ska upp rätt så tidigt imorgon bitti och kliva iland i Tallin där vi ska shoppa massvis. På kvällen så blir det julbord och betydligt mycket mer drag kan jag tänka mig...

Jag kommer inte att ha tillgång till någon dator men jag har en idé. Jag tänkte att jag kan "för blogga" på papper & så kan jag skriva in allt här på bloggen sen + en jädra massa bilder ! Det låter lite löjligt med lite roligt, haha. Ni får ha det så bra kompisar . Pusspuss !

image165

Kommentarer
Postat av: imdark

okej . du fick gå upp tidigt? VEM FAN BRYR SIG

2007-12-24 @ 00:31:23
URL: http://www.thedarksideof.blogg.se
Postat av: Sofie

Du verkar ha mycket att klaga på du! Om inte du bryr dig om min vardag så behöver du inte läsa min blogg. Jag tycker att det är roligt och skriva för att jag ska kunna läsa senare vad jag har gjort & så.

2007-12-24 @ 10:09:05
URL: http://sofieodmark.blogg.se
Postat av: Anonym

får jag fråga vrf du skrev inlägget två ggr. kanske för att du inte trodde att du fått fram det du ville säga , eller för att bli hörd ordentligt har lixom märkt att du är väldigt beroende av uppmärksamhet lilla gumman.

2007-12-25 @ 19:20:15
Postat av: Anonym

men låt tjejen vara! nej man kan inte gilla allt och alla, men håll inne med dom där taskiga kommentarerna. pröva sprid lite positiv energi istället!
och varför inlägget kom två gånger förstår du väll lika väl som alla andra att det var antagligen ett misstag eller något tekniskt fel. jävligt omoget sagt, får jag säga...

2007-12-26 @ 20:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0