Fredag

Idag är det Fredag. Kan inte direkt påstå att jag tycker det känns som det, men man ska väll ändå inte hålla reda på dagarna  när det är lov? Idag har det varit en helt okej dag. Inte förns vid 4 tiden började jag komma igång. Jag gjorde iordning mig för att jag, pappa och Malin skulle åka till kungens kurva och göra en visit på IKEA. Kollade runt på möbler till nya lägenheten som pappa flyttar in i någon gång i Mars. Bra att vara förbered antar jag! Efter så droppade pappa av mig hemma hos Pelle där även Elin och Erika var. Dom kollade på skräckis men jag tror att jag förstörde stämningen, hihi. Ni ska få en "dagens outfit" tänkte jag. Skjortan som jag har på mig köpte jag under stressen på mellan dags rean, det var dock ingen rea på den. Inte på väskan heller som jag invisterade i samma vända. Jag antar att jag är dålig på att utnyttja rea. Puss på er! :)

image177
  • Skjorta - HM
  • Skärp - Gina Tricot
  • Klocka - Regal
  • Väska - HM
  • Leegings- American Apparel
  • Skor - Björn Borg

Kommentarer
Postat av: tessan

snygg väska, likadan som mig ;)

2007-12-29 @ 19:53:32
Postat av: Sofie

Jappidapp! Inspirerades väl ;)

2007-12-30 @ 00:37:25
URL: http://sofieodmark.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0