Dec 2

Jaha då var denna helgen alldeles strax slut precis som alla andra! Men det är inte långt kvar tills alla vinterbleka barn äntligen får sitt efterlängtade jullov. Det är första advent idag och till frukost tändes det vänstra ljuset medans vi åt frukost. Det blev även lite städning av rummet och passa på att sätta på hög julmusik medans jag pyntade rummet i röda nyanser. Mysig stämmning! Efter en lång städning gick jag och solade för att sedan hoppa in i duschen. Det blev ett litet "hemmaspa" idag. Shower peeling, ansikts mask och hår inpackning.  Skööööönt! Har nyss varit inne i systers rum och sjungit sing star för mig själv i ett antal timmar, haha ! det är jätte roligt måste jag säga. Nu sitter jag här med min ginantiska jul stjärna i fönstret och bakom rutan står en gran med lysande punkter. Så vackert! Om det ändå bara kunde komma lite snö nu också!

image143


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0