Can we bring yesterday back around ?

Varför kan man inte bara vara liten igen? Den där tiden när man inte behövde bry sig om hur man såg ut eller när man kunde springa runt utan bikini´n på stranden. Det är sånt där som folk säkert skrivet varje dag, men det är verkligen så det är... Alla krav som ställs från skolan, familjen & kompisar. När ska man ha tid att bara vara sig själv? Man berättar om problem man har och dom äldre förundras över att även ungdomar lever "vuxen liv". Man ska vara barn så länge man kan! (Säger dom.) Men varför ska man isåfall få tvätt läxor och liknande saker med vuxen-vardagen att göra? Allt är en press och allt är skit för tillfället! Som jag skrev i förra inlägget så bröt jag ihop båda lektionerna. Kompis kriser och liknande. Eftersom jag mådde så jävla piss fick jag skjuta upp spanska provet som är imorgon bitti till på Torsdag med tanke på att jag aldrig skulle kunna sätta mig och koncentrera mig på pluggandet... Här får ni en bild på mig och syster när vi var små och obeskymmrade!


image145

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0