1 December

Mysigt att vi äntligen är inne i månaden December. Skönt att November är över! Eftersom det råkade bli så att jag satt uppe ganska sent inatt och kollade på One tree hill, vaknade jag ganska sent. När jag vaknade satte jag mig direkt vid datorn och gick in på svt.se för att se första avsnittet av julkalendern. Bara för att man råkar vara mer än 10 år måste man få kolla på den. Jag älskar det, man känner verkligen att den röda aftonen är påväg! Jag kom nyss hem efter att ha varit i Haninge centrum och i Länna. Julstämmning där också, härligt! Jag köpte shower peeling och en ansikts mask. Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Kanske träffar lite kompisar. Måste kolla på "Svensson svensson" ikväll också. Det var nämnligen del 10 som jag var inne och satt i publiken på, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0