Start på lovet

Hej ! Nu var det påsklov , härligt. Jag vakande av att min älskling ringde mig klockan 9. Men man kan inte bli sur på en sån guldklimp som han är. Vid lunch tid så drog jag och Elin ut för att ta en promenad i vår vädret. Vi gick runt ringvägen och avslutade den 1-2 timmars långa äventyret med en glass på stan. När jag kom hem så kollade jag runt på komentarer i vissas fotoalbum. Jag förstår inte vad det är för nytta att klämma ur sig en massa elaka komentarer. Fyfaan vad folk är taskiga asså! Vissa kanske borde ta sig en tittt i spegeln själv. Det är irriterande. Idag har jag ingenting planerat. Kanske bara ta det lungt, chilla med kompisar eller så kanske jag tar en sväng home to patrik. Får se hur det blir. pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0