Onsdag

hej igen. Nu var det ett tag sen! första nattten utan Patrik på 6 nätter hehe. Skolan är igång efter ett skönt påsklov.
Jag har hunnit haft en riktig tjejdag och så har jag vart med patrik resten. När jag var med brudarna så var vi nere i hamnen och käkade glass tog lite fotografier och sen åter igen på kvällen gjorde vi samma visa igen fast utan glass då vart det varm choklad med marsmellows på bryggan istället. Helt mörkt, bara vi vågorna och en liten syn av nynäshamn. Jätte fint och mysigt! Idag när jag kom hem från skolan kollade jag igenom min garderob, har två stora gucci och LV väskor där inne med en massa gammla kläder. Dom flesta är sommar kläder och sådär. Så jag tänkte ta en titt och kika efter om det fanns nått användbart. Och det fanns det. Ett sött blommigt linne som är hel rätt i vår .och så två fin stickade överdrags tröjor, en är vit och den andra persiko rosa. Ikväll ska jag skriva lite på min novel som är den nya uppgiften på svenskan. Eftersom att jag älskar att skriva berättelser så älskade jag uppgiften och kom igång direkt. Har redan börjat lite !


Deras ögonkontakt var stark. Angelo smekte hennes bröst på ett hårt sätt. Han kände att han inte bettede sig som vanligt. Han kände sig som en helt annan person. Angelo började känna en fruktans värd huvudvärk,antagligen av sprit och tjej parfym. Plötsligt låg han i sin säng och han kände att hans gylf öppnades hastigt medans han blev kysst.

Där fick ni höra lite av början. Hoppas att den blir bra! puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0