Fredag Lördag & Söndag

Fredagen: äntligen sista dagen i skolan innan påsklovet, eller? nej eller joo kankse lite men jag skulle gärna gått en vecka till i skolan och fått lov veckan efter det istället. Då har Patrik lov. Vi längtade så mycket till att få vara med varandra och bara umgås hela lovet tills vi fick veta att vi inte hade det samtidigt. Men vi ska försöka lösa det så gått det går. Efter skolan så åkte jag och Erika in till stockholm. Jag handlade ett par svarta ballerina skor på Wedins för 299 kr. jätte söta! och så fyllde jag på sminkväskan lite grann. Patrik kom in och mötte mig och Erika. Vi åkte hem till lilla Nynäshamn. Jag och putte gick ner mot hamnen sen så åkte vi båda tillbaka till stan men vi skilldes åt när vi väl kom fram. På Lördagen var jag helt slut efter en natt på soffan. Jag sov till kvart över två och sen så åkte jag till hammarbysjöstad och sickla och kollade runt lite. Sen så åkte jag och putte hem till mig och sov här. Mysig natt! Idag så vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Kanske vara lite med Erika. ha det bra ! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0